Mijn ouders vertrekken - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Christiaan Brons - WaarBenJij.nu Mijn ouders vertrekken - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Christiaan Brons - WaarBenJij.nu

Mijn ouders vertrekken

Door: Christiaan

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

14 November 2012 | Venezuela, Caracas

Deze week zouden mijn ouders vertrekken op dinsdag. Dus gingen we nog even de berg Avila beklimmen, nou ja, met de kabelbaan dan. Daar op de berg hebben we gebeden voor Caracas en Venezuela. Verder was het er een prachtig uitzicht en accommodatie, er was zelfs een ijsbaan, waar enkele Venezolanen zich op durfden te vertonen. Het mooiste van alles was de terugweg toen het donker was geworden. Eerst gingen we door een soort Eftelingachtige mist, waarna we de hele stad konden zien als een soort zee van licht, prachtig.

Het leuke is dat dit soort dingen ook bijna niks kosten 2 euro voor zo lang als je wil.

Dus je zag ook stelletjes die bleven zitten in de kabelbaan rondje na rondje

Mijn vader en moeder zijn op dinsdag gaan inpakken en daarna hebben we ze naar de airport gebracht en toen ze door de douane waren zijn we om 5 uur vertrokken.

Doei, Doei lieve mama en papa.


Daarna ben ik elke dag bezig geweest met het schilderen van de kerk. Binnen kort is er een conferentie en kerst komt eraan. Dus alles is nu zo mooi en netjes gemaakt als we kunnen.

Deze week heb ik de reis verslagen gekregen over de Cubreis, als jullie willen weten wat daar gebeurt is dan kunnen jullie dat binnen kort lezen.


Goeten uit Venezuela!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christiaan

Welkom op de site, leuk dat jullie op mijn profiel komen, om mij te volgen. Ik ga op reis via Stichting Woldwide Outreach, richting Venezuela. Daar zal ik samen met de kerk, Hiske en Bartha de bevolking in caracas helpen. Samen met hen zal ik veel nieuwe dingen leren en beleven, en dat wil ik met jullie delen. Gegevens: Op Dinsdag 18 September vertrek ik naar schiphol om op 19 september aan tekomen in Venezuela. Hiervolgen de gegevens van mijn voorlopige adres: Contactgegevens Venezuela: Post: Hiske en Bartha Engels Apartado(postbus) 80.814 1080-Caracas Venezuela Bezoekadres: Igelesia evangelica Rehoboth Caraca, Calle Las Palmas # 21-11 Las Minas de Baruta, Caracas Venezuela. Email: hiske.engels@gmail.com Tel. : ++58-(0)212-941.2587 Mijn giro is: 3474562

Actief sinds 11 Juli 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 10210

Voorgaande reizen:

18 September 2012 - 17 December 2012

Caracas

Landen bezocht: